Nawigacja
POLECANE
ZNAJOMI
Ankieta
Czy jeste? zwolennikiem u?ywania magazynków typu:

Real/Low/Mid-Cap
Real/Low/Mid-Cap
86% [149 głosów]

Hi-Cap
Hi-Cap
14% [24 głosy]

Ogółem głosów: 173
Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Rozpoczęto: 11.01.11

Archiwum ankiet
Słoneczny panel
Dziś jest:

Wschód słońca: 6:49
Zachód słońca: 17:28
Dzień trwa:
10 Godzin 39 minut
Jest krótszy od najdłuższego dnia o: 7:55
Archiwum News 2014:
Stycze?

Luty

Marzec

Kwiecie?

Maj

Czerwiec

Lipiec

Sierpie?

Wrzesie?

Pa?dziernik

Listopad

Grudzie?

Archiwum News 2013:
Stycze?

Luty

Marzec

Kwiecie?

Maj

Czerwiec

Lipiec

Sierpie?

Wrzesie?

Pa?dziernik

Listopad

Grudzie?

Archiwum News 2012:
Stycze?

Luty

Marzec

Kwiecie?

Maj

Czerwiec

Lipiec

Sierpie?

Wrzesie?

Pa?dziernik

Listopad

Grudzie?

Archiwum News 2011:
Stycze?

Luty

Marzec

Kwiecie?

Maj

Czerwiec

Lipiec

Sierpie?

Wrzesie?

Pa?dziernik

Listopad

Grudzie?

Archiwum News 2010:
Marzec

Kwiecie?

Maj

Czerwiec

Lipiec

Sierpie?

Wrzesie?

Pa?dziernik

Listopad

Grudzie?

20130126-27 Nuclear Winter Night - gra militarna

NUCLEAR WINTER NIGHT II

Termin: 26 - 27 stycznia 2013, godzina 20:00 - 4:00

Miejsce: Poligon Rembertów

Zapraszamy na II edycj? gry militarnej Nuclear Winter Night. Gra osadzona jest w realiach postnuklearnej zimy i prowadzona w ekstremalnie ci??kich warunkach. W zesz?ym roku pogoda dopisa?a osi?gaj?c nawet 17 stopni poni?ej zera.

Godzina 20:00 zbiórka na parkingu, rozdanie fantów, ci?gni?cie losów i instruktarz.

Od godziny 21:00 do 22:00 - faza rozstawiania. Gracze wchodz? do zony otwartej, nie mo?na prowadzi? ognia, zbli?a? si? do strefy demarkacyjnej. Mo?na natomiast na w?asn? r?k? szuka? artefaktów.

O 22:00 dowódcy teamów otrzymuj? SMSem wspó?rz?dne GPS artefaktów ukrytych w rejonie gry zarówno po stronie wolnej jak i chronionej.
Koniec nast?puje automatycznie o godzinie 4:00 chyba, ?e organizator og?osi wcze?niej koniec gry (rakieta sztucznego ognia).

Wpisowe:
40 z? w ca?o?ci przeznaczone na: artefakty, fanty, oznaczenie stref, opa? do ognisk

Klasy graczy:

  • ?o?nierz
  • Stalker
  • Bandyta
  • Medyk

Liczba graczy:

  • 50 ?o?nierzy
  • 2 medyków
  • 100 stalkerów (ok 5 z nich to bandyci)

Zapisy prowadzone s? wy??cznie na ?o?nierzy i stalkerów

Teren podzielony jest na dwie cz??ci zon? otwart? (w której zaczynaj? gracze) i zamkni?t? znajduj?c? si? za stref? demarkacyjn? której pilnuje wojsko.



Wojsko
Wojsko ma za zadnie nie pozwoli? na wnikni?cie do strefy zamkni?tej i na swobodne poruszanie si? po niej. Wojsko wchodzi w teren wcze?niej, ma za zadanie oznaczy? granic? ufortyfikowa? j? poprzez zbudowanie stanowisk KMów, zapór minowych, sygnalizatorów d?wi?kowych.

Oprócz umocnie? wojsko wydziela w trakcie gry patrole które b?d? si? porusza? po zonie zamkni?tej.

Stalkerzy i Bandyci
Przed wej?ciem w teren gry Stalkerzy ci?gn? losy. 5% z nich otrzymuje los z napisem Bandyta. Tre?? losów nale?y zachowa? dla siebie.
Zadaniem Stalkerów jest znajdowanie artefaktów. O godzinie 22:00 ka?dy dowódca grupy (lub indywidualny stalker je?li jest bez teamu) otrzymuje SMSem wspó?rz?dne GPS artefaktów. Wtedy rozpoczyna si? szukanie.

Zadaniem bandytów jest zabi? jak najwi?cej Stalkerów, jednocze?nie nie daj?c si? zdemaskowa? i zabi?.

Mog? to robi? dzia?aj?c w pojedynk? lub udaj?c Stalkera je?li dzia?a on w grupie. Mo?e wtedy pozbawia? ich ?ycia korzystaj?c z zamieszania w czasie walki np z ?o?nierzami. Bandyci je?li rozpoznaj? si? nawzajem mog? zawrze? sojusz. Grupy stalkerów równie? mog? zawiera? sojusze. Bandyta mo?e oszcz?dza? swój zespó? cho? nie musi.

Medyk
Medyk siedzi przy ognisku na kraw?dzi terenu gry w strefie bezpiecznej. Je?li kto? dostarczy mu rannego mo?e on go uleczy? ale jako zap?at? trzeba mu wy?wiadczy? przys?ug?. Osoby które zgin??y lub przesz?y off-game równie? gromadz? si? przy ognisku medyka.

Artefakt to kostka oznaczona kodem 3 literowym. Osoba która znajdzie (podejmie) artefakt wk?ada go do swojego worka zrzutowego. Je?li dana osoba zostanie zabita ka?dy mo?e podej?? do niej i sprawdzi? jej worek zrzutowy. Je?li znajduje si? w nim artefakt mo?e go zabra?. Je?li nikt nie podejdzie osoba zastrzelona oznacza si? off-game a artefakt zostawia w miejscu gdzie poleg?a.

Artefakty mo?na zdobywa? równie? tropi?c po ?ladach na ?niegu a tak?e poluj?c na inne osoby które szukaj? artefaktów.

Artefakty na zbiórce ko?cowej zostan? wymienione na drobne upominki.

Z worków zrzutowych nie mo?na zabiera? magazynków.

Fanty - wzi?tki (batoniki itp) dostarczone przez organizatora i przydzielone graczom. Gracz sam nie mo?e zjes? swojego batona ale mo?e taki który pozyska z zabitego wroga.

Swój baton mo?e zje?? dopiero po zako?czeniu gry.

Ka?dy gracz zobowi?zany jest posiada?:

- worek zrzutowy do noszenia fantów i artefaktów.

- czerwon? chust? do oznaczania ran

- ?wiat?o pulsacyjne ?ó?te lub czerwone do oznaczania offgame.

- odzie? i wy?ywienie pozwalaj?ce na przebywanie w warunkach ekstremalnie zimnych od godziny 21:00 do rana

System ran:

W grze obowi?zuje RED System (http://www.redsystem.eu) z tak? zmian? ?e ranny dostarczony do medyka w strefie neutralnej mo?e zosta? odratowany w zamian za artefakt. Osoby off-game w?druj? na w?asn? r?k? do stanowiska medyka i pozostaj? tam do ko?ca gry.

Karty RED Systemu zostan? dostarczone i rozdane przed gr?.

Uzbrojenie:

Jednostka ognia - tyle co orygina? x 1,5 (plus to co magazynek nie poda)
Granaty - tak
Dym - tak
?wiat?a strobo, race o?wietlaj?ce - tak
Miny pirotechniczne - tak
Sygnalizatory d?wi?kowe - dzia?aj? jak system ostrzegania, nie zabijaj?

Inne
Sztuczny ogie? (wybuchaj?ca kula) jest sygna?em zako?czenia imprezy, prosz? nie u?ywa? takich w trakcie gry.

Uwaga: ?aden gracz nie mo?e opu?ci? terenu gry bez zg?oszenia tego faktu u medyka. Na koniec gry przeprowadzone zostanie sprawdzenie obecno?ci. Je?li liczba nie b?dzie si? zgadza?a zarz?dzone zostan? poszukiwania. Przypominam ?e gra toczy si? w bardzo ci??kich warunkach. Istnieje ryzyko wypadku lub hipotermii dlatego obowi?zuj? nas szczególne ?rodki ostro?no?ci.

Zapisy kierowa? na adres agapow[at]fia.com.pl do dnia 15.01.2013.

Gracze indywidualni i dcy grup startuj?cych po stronie stalkerów proszeni s? o wys?anie mi ze zg?oszeniem numeru telefonu.

Po potwierdzeniu przyj?cia zg?oszenia nale?y przes?a? wpisowe wysoko?ci 40 z? na konto:

Stowarzyszenie Fideles et Instructi Armis
69 1030 0019 0109 8530 0041 5787
W tytule przelewu nale?y wpisa?: Darowizna na cele statutowe, NWN, nick i team.
Przelew powinien wp?yn?? do dnia 16.01.2013

Komentarze
Podziel się tym wpisem
Dodaj do:
Adres:
Na forum:
HTML:

Komentarze
#1 | yanzhongr5 dnia January 22 2018 05:16:52
The Eco-drive technology in the watch harnesses the power of rolex replica sale light- what it does is it has a mechanism which Pomocys it to absorb the rolex replica natural and artificial light. This light is converted into energy; enough energy is stored to power most replica watches sale for at least 6 months, even in the dark. The entire collection from the fake rolex sale features a permanently rechargeable lithium-ion cell and a seamless process. There is an in-built IC chip in the collection that replica watches sale to use the energy or store it in the rechargeable lithium-ion cell for future use. Depending upon the model, this cell can hold the charge for anywhere from 6 months to 4 years without requiring additional exposure to light. Since these tag heuer replica uk do not require a battery replacement one need not worry about the disposal of batteries which when improperly discarded, may release hazardous chemicals .
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?
Kalendarz
<< Październik 2018 >>
Po Wt śr Cz Pi So Ni
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
Reklama
Naszywki.pl

Statystyki reklamowe
Tagi©
Nowe pistolety WP Combat Makarov KWC Mndur Gorka E SPOS Zbrojownia KP SGO Gda?sk Piltot LIGI ASG Odda? r?k? Podcast ASG Act od Valor Survival
Wszystkie Tagi
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Tag news

Sprz?t karabin Patenty paracord Relacje Strzelanie Medyk Snajper Mapa i kompas Recenzje Zapowiedzi Survival Bytowanie Taktyka Imprezy Znaki niewerbalne RTO Radio Testy sprz?tu Kleszcze komary Pozornie trywialne Point Blank Filmy Ciekawostki Promocje Teamy Spo?eczno?? CQB KP SGO Combat Alert M65 Maskowanie Pirotechnika LIGA ASG Radio ASG Fatah Komiks Artyku?y by Sebi Testy by Straszyd?o Blady K?cik Filmowy Teksty Pitera FIA Szko?a Partyzanantów

Przetłumacz stronę

Szybki tłumacz
Ostatnie Komentarze
News
20181010xiaoke [url=h...
20181010xiaoke [url=h...
20181010xiaoke [url=h...
20181010xiaoke [url=h...
20181010xiaoke [url=h...
20181010xiaoke [url=h...
20181010xiaoke [url=h...
20181010xiaoke [url=h...
20181010xiaoke [url=h...
20181010xiaoke [url=h...
20181010xiaoke [url=h...
20181010xiaoke [url=h...
20181010xiaoke [url=h...
20181010xiaoke [url=h...
20181010xiaoke [url=h...
20181010xiaoke [url=h...
20181010xiaoke [url=h...
20181010xiaoke [url=h...
20181010xiaoke [url=h...
20181010xiaoke [url=h...
20181010xiaoke [url=h...
20181010xiaoke [url=h...