Nawigacja
POLECANE
ZNAJOMI
Ankieta
Czy jesteś zwolennikiem używania magazynków typu:

Real/Low/Mid-Cap
Real/Low/Mid-Cap
86% [149 głosów]

Hi-Cap
Hi-Cap
14% [24 głosy]

Ogółem głosów: 173
Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Rozpoczęto: 11.01.11

Archiwum ankiet
Słoneczny panel
Dziś jest:

Wschód słońca: 6:12
Zachód słońca: 18:19
Dzień trwa:
12 Godzin 06 minut
Jest krótszy od najdłuższego dnia o: 6:27
Archiwum News 2014:
Styczeń

Luty

Marzec

Kwiecień

Maj

Czerwiec

Lipiec

Sierpień

Wrzesień

Październik

Listopad

Grudzień

Archiwum News 2013:
Styczeń

Luty

Marzec

Kwiecień

Maj

Czerwiec

Lipiec

Sierpień

Wrzesień

Październik

Listopad

Grudzień

Archiwum News 2012:
Styczeń

Luty

Marzec

Kwiecień

Maj

Czerwiec

Lipiec

Sierpień

Wrzesień

Październik

Listopad

Grudzień

Archiwum News 2011:
Styczeń

Luty

Marzec

Kwiecień

Maj

Czerwiec

Lipiec

Sierpień

Wrzesień

Październik

Listopad

Grudzień

Archiwum News 2010:
Marzec

Kwiecień

Maj

Czerwiec

Lipiec

Sierpień

Wrzesień

Październik

Listopad

Grudzień

Zombie Night 2

Zombie Night 2

Organizator: Hindus

Mogą czaić się za każdym rogiem. Mogą przyjść zewsząd. Są ich niezliczone ilości.
Kiedy w magazynku masz tylko 30 pocisków, liczy się każdy strzał.
Panie i panowie, przygotujcie się na Zombie Night 2!
 
 
To już druga edycja tego eventu, tym razem na pełnej mocy i z wodotryskami! 

Zawsze zastanawiałeś się, jak to jest, być pośrodku Zombiekalipsy? Co, jeśli apokaliptyczne wizje sprawdzą się, zaatakuje nas nieznany wirus i 99% populacji zmieni się w bezmyślne potwory? Sprawdź się w walce o przetrwanie i przekonaj się, czy zostałbyś tym ostatnim, czy zasiliłbyś szeregi potworów. 

A może od razu wstąp do potężnej armii zainfekowanych, strasz przerażonych i osaczonych Survivorów, zobacz na własne oczy świat, w którym bronią się ostatnie jednostki ludzkie. Czy uda wam się zniszczyć ich w czasie zaledwie godziny? 

Którąkolwiek ze stron wybierzesz, weź swoich znajomych i przyjaciół, którzy umieją wczuć się w klimat i przyjeżdżajcie do Luzina! Nie bierzcie ze sobą replik, akumulatorów, kulek. Wystarczą gogle i odrobina stylizacji, by poczuć emocje i klimat tej najstraszniejszej nocy w roku! Zapraszam! Zapisy drogą emailową poprzez stronę http://www.hindus.pl/zombienight2/
 
Fabuła

Prolog


„Nikt tak naprawdę nie spodziewał się, tego co miało nadejść. Słoneczny,czerwcowy
dzień. Prawie wszystkie ławki były zajęte przez grzejących się w promieniach słońca
emerytów; po ścieżce co jakiś czas śmignął rowerzysta, z oddalonej piaskownicy
słychać było radosne krzyki dzieci. Ten sielankowy nastrój psuł tylko leżący pod murem
parku żul. Na jego podartym swetrze spacerowało stado much, pobzykując groźnie na
kolejne nadlatujące do posiłku owady. Heniek również był bezdomny. Tego właśnie dnia
przeszukiwał kolejne śmietniki w poszukiwaniu puszek i innego złomu. Zadowolony,
wyciągnął kolejne trzy po Żubrze, zgniótł je i wsadził do worka na swoim ręcznym wózku.
Wtedy jego uwagę przykuła postać leżąca pod murem. „To chyba Zdzichu…” – pomyślał i
ruszył w tamtą stronę. Chociaż był przyzwyczajony do smrodu, zapach gnijącego ciała
odrzucił go. Heniek skrzywił się z niesmakiem. „To nie on… Ależ cuchnie!” – pomyślał,
jednak instynkt przetrwania nakazał mu przeszukać jego kieszenie. Nachylił się nad
trupem i szukał. W pewnym momencie natknął się na butelkę. „Oho!” – zadowolony z
siebie wyciągnął ją i obejrzał. „Niechybnie to jakaś zagraniczna wóda” – pomyślał,
przyglądając się z zaciekawieniem pustej butelce z nietypowym korkiem i logiem – 6
czarnych źdźbeł trawy na tle czarnego okręgu na żółtym tle. „Biohazard? Nigdy nie
słyszałem… Szkoda, że niczego nie zostawił, ale może chociaż powącham jak to pachnie”
– Heniek odkorkował szkło i przyłożył nos do butelki. W tym momencie poczuł ogromny
ból. Zawył i spojrzał. Trup wbił mu się paznokciami w udo. Heniek odskoczył przerażony i
zaczął przyglądać się jak martwe, rozkładające się ciało, zaczyna się ruszać. Trup
otworzył oczy – były przymglone, źrenice rozszerzone. Podniósł się bezładnie i ruszył w
kierunku Heńka. Ten, z osłupienia i strachu, nie mógł się ruszyć. Trup zdawał się go nie
zauważyć i przeszedł obok niego. „Hej! Wy dwaj!” – stojący kilkanaście metrów dalej
policjant patrzył groźnie na nich groźnie. „Panie władzo, nie uwierzy pan…” – Heniek
nie zdążył dokończyć. Trup rzucił mu się na szyję i przegryzł tętnicę. Jasny strumień
krwi wystrzelił w niebo i zalśnił w promieniach słońca. Policjant podbiegł aby rozdzielić
walczących, ale trup ugryzł go w rękę. Chwilę później utworzyło się zbiegowisko wokół
niebywałego wydarzenia. Drugie ciało jednak kąsało wszystkich, którzy zbliżyli się zanadto.
Gdy rzuciło się na pobliskiego człowieka, policjant wyciągnął pistolet i strzelił do trupa.
Dopiero trzeci strzał który przebił się przez serce, unieruchomił agresywne zwłoki
na dobre. 10 minut później poczuł się dziwnie.
Wymiotował i krwawił z ugryzionej ręki. Po kolejnych minutach stracił przytomność.
„Budzi się!” – zawołał sanitariusz w karetce pogotowia. Lekarz nachylił się nad
policjantem, wygląd pacjenta zdziwił go jednak. Jego ciało nosiło wszystkie znamiona
śmierci, w jaki sposób otworzył oczy?
... gdy chwilę później leżał, trzymając się za przegryzioną szyję i tracił świadomość –
wiedział, że dzieje się coś naprawdę złego. Wiedział też, że życie ludzi już nigdy nie
będzie takie samo… Przygasającym wzrokiem widział szamoczącego się sanitariusza i
obryzgane krwią wnętrze karetki.

Kilkanaście dni później, życie w miastach, miasteczkach i wsiach zamarło. Zaraza
rozprzestrzeniała się szybciej, niż można było przewidzieć. Wybudowane na szybko
barykady nie zdołały powstrzymać czarnego żniwa. Zarażonych ciągle przybywało,
gdy tylko wyczuli obecność żywych ludzi, ruszali w ich kierunku.Nieliczni, którzy przeżyli,
zeszli do podziemia.
Zanim jeszcze padła sieć energetyczna oraz internet, zgromadzili wiele informacji, które
mogły im się przydać. Prowadzili też rozległe obserwacje zachowań i zwyczajów, by lepiej
bronić się przed Zombie. Zauważyli, że występują w dwóch formach.
Jedna z nich, to ożywione ciała, wirus sprawiał, że serce znów zaczynało pompować
krew, zasilał ciało. Tylko mózg pozostawał umarły, jednak podstawowe funkcje
przejmował rdzeń kręgowy. Ich ruchy były słabo skoordynowane i powolne,bodźce
 
odbierali słabo lub wcale. Niektóre osobniki były czułe na dźwięki, inne na światło,
jeszcze inne miały doskonały węch. Zawsze jednak w bliskim starciu były śmiertelnie
niebezpieczne.
Był też drugi typ – zainfekowani żywi ludzie. Odznaczali się lepszymi zdolnościami –
widzieli, słyszeli, czuli zapachy. Potrafili biegać.
Skuteczną bronią na oba był jednak wciąż strzał w serce. Nikt nie był wówczas pewien
skąd wziął się wirus. Skąd przy zwłokach na ulicy wzięła się fiolka z niebezpiecznym
wirusem? Wkrótce tropy zaczęły prowadzić do opuszczonego ośrodka naukowego w
Luzinie. Czy to możliwe, że zamknięty wiele lat temu, mógł jeszcze zawierać jakieś
niebezpieczne substancje? A może wcale nie został zamknięty? Jedynym sposobem,
żeby się przekonać było przedostanie się do ośrodka.”

Rozdział I

"Las był zupełnie cichy. Słońce zaszło już godzinę temu i mrok spowił całą okolicę.
Mżyło lekko i nad całą polaną unosiła się lekka mgiełka. "To tutaj?" - zapytała postać w
kapturze. "Na to wygląda... Zresztą, zrobiło się już ciemno, sprawdźmy, co uda się
znaleźć". Grupa ludzi ostrożnie, świecąc sobie latarkami, weszła do zruinowanego
budynku. Gdy tylko zniknęli w środku, z pobliskich krzaków wygramolił się niezdarnie
jeden z zainfekowanych. Przystanął, powęszył chwilę, po czym zawył. Z okolicznego
lasu, powłócząc nogami, zaczęli wychodzić kolejni. Ruszyli w ślad za swoją perspektywą
nowego obiadu.

"Jesteśmy u celu" - Matt zakomunikował przez radio. Szybki rzut oka na swoje
oporządzenie upewniło go, że w razie potrzeby zmiana magazynka zajmie mu
tylko 2.2 sekundy. Reszta jego oddziału obserwowała bacznie okolicę. "Czysto!" -
szepnął najemnik stojący najbliżej ciemnego zarysu zabudowań. Ruszyli więc w
szyku do środka. Rozkaz mieli bardzo precyzyjny. Znaleźć dokumentację i odpalić
bombę, aby zniszczyć ją doszczętnie, wraz z pozostałymi śladami działalności
laboratorium. Bułka z masłem, zwłaszcza, że zdalny ładunek był tam już dostarczony
poprzednim razem, jednak ówczesna drużyna źle zamontowała detonator i całą
operację trzeba było powtórzyć.
Nagle pojedyncze strzały z broni krótkiej rozbrzmiały nad kompleksem. Najemnicy
przykucnęli, lustrując okolicę. Było jednak zbyt ciemno. Padły kolejne, oddalone strzały.
"Kto to jest, do cholery?!" - wysyczał Matt. Centrala nic nie wspominała o jakimkolwiek
innym oddziale, a Zombie nie były na tyle pojęte, żeby użyć broni palnej.
Krzaki w pobliżu zaszeleściły i wyłoniły się z nich sylwetki kilku zainfekowanych. Szli
prosto na przyczajony pod murem oddział. "Zdejmijcie ich!" - zakomenderował Matt.
Przyciszone krótkie serie z wytłumionej broni, wycelowane prosto w serce, skutecznie
powstrzymały zbliżające się zombie. Ale już nadciągali następni. "Do budynku, szybko!"
- rzucił Matt i zamknął pochód znikając w dziurze w ścianie. Strzały zbliżały się coraz
bardziej, korytarz oświetliły błyski wystrzałów i snop latarki. Nagle dobiegły ich
przeraźliwe krzyki, a z korytarza wybiegły kolejne 4 osoby. Byli przerażeni i jeszcze
bardziej zdezorientowani, gdy zobaczyli mierzących do nich najemników. "Uciekajcie!" -
krzyknął jeden z uciekinierów i pobiegł na oślep korytarzem. Nie wiedział, że i z tamtej
strony nadciągali kolejni zainfekowani, zwabieni odgłosem wystrzałów i błyskiem latarek.
Krzyk pełen bólu oznajmił wszystkim, że nie ma już kogo ratować. Matt ruszył na piętro,
gdzie miał być przygotowany ładunek. Jednak także i tam weszli już zainfekowani.
Kolejne ciała upadały na podłogę z przestrzelonymi sercami. W końcu najemnicy przebili
się do pomieszczenia z ładunkami. Podczas gdy pozostali osłaniali wejścia, strzelając do
podchodzących nieumarłych, Matt otworzył pokrywę bomby. Ekran lekko rozbłysł i
wyświetlił ledwo widoczny napis. "Co jest znowu?!" - krzyknął. Komunikat informował o
nieprawidłowym podłączeniu detonatora. Krople potu spływały po jego twarzy.
W trzęsącym się świetle latarki próbował podłączyć przewody. Zresetował system i
uruchomił układ ponownie. Tym razem ekran gasł już całkowicie. Bateria była na
wyczerpaniu, Matt przeklinał całą Centralę i organizację, że nie pomyśleli o dostarczeniu
im nowego ogniwa zasilającego. Miało być prosto, a walczyli o życie.
"Ostatni magazynek!" - krzyknął stojący przy drzwiach z prawej strony najemnik.
Matt dalej próbował wybrać w ciemno sekwencję uzbrajającą ładunek. Nagle poczuł,
że coś go ochlapało. Rozejrzał się i zobaczył, że jest obryzgany krwią. Jeden z jego
towarzyszy z przegryzionym gardłem ostatkiem sił walczył z hordą zainfekowanych,
którzy wchodzili już do pomieszczenia. "Wysadzę to wszystko" - pomyślał Matt i odciął
przewody od akumulatora. Wetknął jeden z nich w leżący obok ładunek C4.
Chwycił drugi, ale nie sięgnął. Poczuł ugryzienie w nogę. Złapał za przewód i
próbował dociągnąć do ładunku. Wreszcie udało mu się i zatopił drugi przewód.
Nic jednak się nie stało. Spojrzał na akumulator i zobaczył dyndający oderwany
kawałek, który trzymał w ręku. Nie mógł już jednak nic zrobić. Trzech kolejnych
zainfekowanych rzuciło się na niego. Poczuł ostry ból i stracił przytomność.
Pół godziny później ryki zainfekowanych ustały i wśród deszczu i mgły znowu
nastała cisza." "
termin
Planowany termin LARPu to noc z 1. na 2. października 2011.
Zbiórka o godzinie 19:30, godzina czasu na stylizację i wyjaśnienie wszystkich zasad, zaznajomienie z niebezpiecznymi miejscami i fabułą, pierwszy team Survów rusza o godzinie 20:30.
dojazd



Przybliżenie okolicy
Jeszcze większy zoom

Dojazd autem od strony Wejherowa

wskazówki dojazdu na Zumi
Do Wejherowa większość osób wie jak dojechać. Stamtąd kierujecie się w kierunku Szczecina / Lęborka. Gdy pojawi się skrzyżowanie ze światłami za Kębłowem (na lewo: Luzino, prosto: Lębork), jedziecie dalej prosto. Droga numer 6 po której się poruszacie będzie zjeżdżać łukami przez las. Po wyjechaniu z lasu pilnie obserwujcie lewą stronę drogi. Po około kilometrze droga będzie wchodzić w łuk w prawo. Zwolnijcie i wypatrujcie zjazdu NA LEWO. Jest tam sporo drzew więc to dość charakterystyczne miejsce. Wjedziecie na kamienisto-wyboistą piaskową drogę. Po przejechaniu 600 metrów dojedziecie do celu.

Dojazd autem od strony Lęborka

wskazówki dojazdu na Zumi
Do Lęborka na pewno traficie. Z największego ronda kierujecie się na Wejherowo / Gdynię. Po około 15 km dojedziecie do świateł, z lewej strony miniecie kościół, z prawej strony parę sklepów i fotoradar. Przejedziecie przez las i po 500 metrach droga zacznie powoli odkręcać w lewo. Wzmocnijcie czujność, bo zjazd w prawo jest w bliskiej odległości. Wypatrujcie linii drzew prostopadle do szosy, jest tam zjazd W PRAWO w piaskowo-kamienisto-dziurawą drogę która po 600 metrach doprowadzi was do celu.

Dojazd za pomocą SKM

Wyszukujemy na rozkładzie SKM aktualne połączenie na SOBOTĘ i wsiadamy w pociąg który przyjedzie na miejsce wcześniej, niż o 19:30. Wychodząc z SKM jadącej od strony Wejherowa należy skierować się w prawo, zejść z peronu na ścieżkę i dojść nią do drogi. Tam skręcić w prawo aż dojdzie się do skrzyżowania, po którego lewej stronie znajduję się długa ulica z domami po obu stronach (droga piaskowa) - tam skręcamy. Potem to już ciągle przed siebie, aż po prawej stronie zauważy się hordę zombie i paru nieszczęśników.
Zasady

Uwaga! W tekście pojawia się określenie "broń" wyłącznie ze względu na wygodę pisania i łatwość zrozumienia. Są to repliki broni, dostępne bez pozwolenia, o ograniczonej możliwości spowodowania uszkodzenia ciała. Broń "biała" oznacza pałki przygotowane z rurki PCV pokrytej otulinowym kołnierzem, dzięki czemu ryzyko wypadku i uszczerbku na zdrowiu są minimalne. Broń "palna" oznacza przygotowane przez organizatora repliki ASG o mocy do 320 fps.

Uwaga! W tekście pojawia się także określenie "zabicie", "zginięcie" - jest to umowna sytuacja, w której trafiona osoba zostaje tymczasowo wyeliminowana z gry i musi spełnić warunki przewidziane w zasadach, np. przejść do punktu "odrodzenia" czyli respawnu.

CELE SURVIVORÓW

"Przetrwańcy" zaczynają w lesie, w punkcie oddalonym o kilkadziesiąt metrów od głównego budynku. Będą dysponować wyłącznie zestawem broni białej, do przydziału z arsenału dostarczonego przez organizatora. Ich zadaniem będzie przebicie się do kompleksu budynków i odkrycie Safe House'a (oznaczanego dalej jako SH) - pomieszczenia z zabarykadowanymi wyjściami, które daje szansę na chwilę oddechu i przegrupowanie lub przezbrojenie. Od rozpoczęcia rozgrywki mają tylko godzinę na realizację celów, a są to:
- odnalezienie SH i mapy budynku z zaznaczonymi lokacjami zrzutu zaopatrzenia
- odnalezienie i przyniesienie do SH kolejnych zasobów, a mianowicie: zapasu broni, zapasu amunicji, zapasu żywności, zapasu lekarstw oraz urządzenia radiowego, które można uruchomić dopiero po zgromadzeniu pozostałych skrzyń
- po nadaniu sygnału radiowego za pomocą ustalonego hasła, na które składają się fragmenty w każdej ze skrzyń, muszą przedostać się do lądowiska i po odpaleniu flary sygnalizacyjnej, przeżyć tam 5 kolejnych minut. Osoby które będą przy flarze po upłynięciu tego czasu zostają uratowane przez śmigłowiec i kończą scenariusz pomyślnie.
Dzięki temu, od każdego z zespołów, oprócz zimnej krwi i trafnych decyzji, wymagana będzie umiejętność podziału obowiązków i współpracy. Od tego zależeć będzie szansa na przetrwanie.

CELE ZOMBIE:

Zombie dysponować będą kilkoma oznaczonymi punktami respawnu, w różnych miejscach lokacji. Trafione i zabite zombie uda się w kierunku najbliższego punktu, albo takiego, do którego dotarcie nie będzie przeszkadzać w dalszej grze (np. jeśli Survivorzy idą w kierunku najbliższego respawnu, Zombie wybiera inny punkt odrodzenia). Po dojściu do punktu może od razu wracać do walki, nie ma potrzeby czekania. W przypadku problemów z latarką, chęci wyczyszczenia gogli czy poprawienia stylizacji, zaleca się przejść do punktu organizacyjnego, gdzie znajduje się strefa nie biorąca udziału w grze (Safe Zone). W pozostałych punktach dalej może toczyć się walka i obowiązkowo należy mieć założoną ochronę oczu.

ZASADY BRONI:

- Broń jest dostarczana tylko i wyłącznie przez organizatora. Nie przyjeżdżamy z własnymi replikami (względy bezpieczeństwa, limity FPS, Wasza wygoda).
- Amunicja również jest dostarczana tylko i wyłącznie przez organizatora. Gramatura zostanie dobrana odpowiednio do replik, Hop-Up zostanie wyregulowany przez nas wcześniej.
- Broń białą gracze (Survy) otrzymują na początku rozgrywki.
- Broń "palną" mogą zdobyć w jednej ze skrzyń na terenie.
- Amunicję mogą zdobyć w kilku schowkach z amunicją na terenie rozgrywki. Rozróżniane są typy amunicji, zgodnie z używanymi replikami, tzn. pistolety Glock, Walther, pistolety maszynowe MP5 używają amunicji 9mm Para, pistolety Colt, pistolety maszynowe UMP używają amunicji 0.45 ACP, strzelby używają Shellsów, karabiny M16, M4, G36 używają amunicji 5.56, karabiny z rodziny AK używają amunicji 7.62. Proszę o grę Fair Play i używanie amunicji odpowiedniego typu.
- Broń białą i "palną" można przekazywać między graczami, zarówno wewnątrz SH jak i na zewnątrz.
- Broń białą i "palną" z przemienionych Survivorów można podnosić, jednak wciąż można używać jednocześnie tylko tyle, ile dopuszczają zasady
- Replikami nie rzucamy, nie uderzamy, szanujemy - zostały przygotowane przez organizatora, który chciałby, żeby wróciły w takim samym stanie jak przekazał je do gry.

ZASADY PIRO:

- W skrzyni z amunicją znajdą się także flary sygnalizacyjne oraz flary stroboskopowe. Mają one różne funkcje i powinny być używane w określonych celach i sytuacjach.
- Flary stroboskopowe pełnią rolę odwracacza uwagi zainfekowanych od Survów, odpalona i rzucona przyciągnie uwagę zombie przez cały okres świecenia (kilkadziesiąt sekund) dając czas na ucieczkę. Flary te należy odpalać w bezpiecznej odległości od pozostałych graczy i odrzucić ją w takie miejsce, gdzie nikogo nie ma. Należy przy tym krzyknąć "Flara!" aby poinformować pozostałych członków oddziału jak i zombiaki o możliwym niebezpieczeństwie oparzenia.
- Flary sygnalizacyjne (stadionowe) odpala ekipa po nadaniu komunikatu radiowego w wyznaczonym do tego miejscu (punkt będzie na mapie). Flarę należy umieścić na stabilnym podłożu (można przyłożyć kawałkiem gruzu).

ZASADY ZOMBIE:

- Zombie nie biegają, ale potrafią szybko chodzić.
- Zombie ginie tylko jeśli zostanie trafione w metalową płytkę zawieszoną na szyi.
- Zombie po trafieniu w inną część ciała zatrzymuje się na sekundę.
- Zombie po uderzeniu bronią białą cofa się o krok i nie atakuje przez kolejne 3 sekundy.
- Zombie NIE MOŻE zasłaniać płytki - musi być zawsze wyeksponowana.
- Po trafieniu w płytkę ZOMBIE odchodzi na respa, może dalej udawać Zombie, ale nie atakuje nikogo po drodze (nawet jeśli wejdzie na taką osobę), nie może zachowywać się agresywnie, po prostu nie zauważa Survivorów.
- Po dojściu na respawn, Zombie wraca do gry. Punkty respawnu zostaną określone na miejscu.
- Zombie po zobaczeniu odpalonego stroboskopu, ruszają żwawo w jego kierunku i zostają przy nim (w bezpiecznej odległości, żeby nie wdychać dymu) dopóki nie przestanie błyskać.

ZASADY SURVIVORÓW:

- Survivor zaczyna jedynie z bronią białą, dostarczoną przez organizatora. W trakcie wykonywania dalszych zadań będzie miał możliwość zdobycia repliki "palnej" i amunicji do niej.
- Survivor jest odpowiedzialny za broń którą wybrał, od momentu gdy bierze ją do ręki (ale także wtedy, kiedy odkłada ją na ziemię)
- Nie wolno korzystać jednocześnie z broni białej i "palnej" (np. pałka w jednej a pistolet w drugiej ręce). Używamy albo jednego, albo drugiego, ale UWAGA! dopuszcza się używanie np. 2 pistoletów lub 2 PM'ek jednocześnie. Nie wolno używać jednocześnie więcej niż jednej sztuki broni szturmowej oraz shotgunów i strzelb.
- Survivorzy zaczynają z miejsc ustalonych przez organizatora w momencie usłyszenia sygnału dźwiękowego.
- Survivorzy mogą zbierać antidota porozrzucane na terenie rozgrywki.
- Survivorzy są oznaczeni przez dwa zielone lightsticki przyklejone na ramionach w taki sposób, żeby były widoczne z każdego kierunku (najlepiej przymocowane taśmą klejącą do pagonów bluzy / kurtki). Gdy Survivor zmienia się w Zombie, odkleja lightsticki i chowa je do kieszeni.

UGRYZIENIE:

Ugryzienie ma miejsce w momencie DOTKNIĘCIA Survivora przez Zombie. Zombie ma prawo próbować doprowadzić do UNIERUCHOMIENIA Survivora (patrz: UNIERUCHOMIENIE). Po dotknięciu Survivor ma 10 minut na znalezienie i zaaplikowanie antidotum - będzie to lightstick w innym niż zielonym kolorze (dokładny kolor będzie sprecyzowany przed rozpoczęciem gry). Należy przykleić go lub zamocować w widocznym miejscu (np. na karku, z przodu, do ramienia lub ręki itd). Antidotum sprawia, że dotknięcie zostaje anulowane - gracz musi jednak cały czas mieć je ze sobą, nie można go już odstąpić ani odkleić, w momencie odklejenia go celem dania komuś innemu lub odłożenia, Survivor automatycznie i natychmiast staje się Zombie. W przypadku nie znalezienia antidotum przed upływem czasu, Survivor zmienia się w Zombie - patrz: PRZEMIANA.

UNIERUCHOMIENIE:

Jeśli Zombie będą w stanie odciąć drogę ucieczki Survivora, a ten nie będzie miał już amunicji albo nie zdąży jej załadować by móc oddać strzał, a Zombie będzie w stanie przytrzymać go przez 5 sekund (liczyć głośno!) tak, że Survivor nie będzie mógł się uwolnić, następuje natychmiastowa przemiana w Zombie (patrz: PRZEMIANA).

PRZEMIANA:

Przemiana w Zombie składa się z następujących czynności:
- Survivor głośno oznajmia przemianę mówiąc: "Jestem zombie".
- Zdejmuje wszystkie przyklejone antidota i chowa do kieszeni.
- Zdejmuje lightsticki z ramion i chowa do kieszeni.
- Zabezpiecza replikę i ostrożnie kładzie ją na ziemi w taki sposób, żeby była widoczna/ W sytuacji, gdy nie jest to możliwe (np. las, gęsta trawa, zarośla), może (już jako zombie) przejść z nią do miejsca w którym będzie widoczna i tam ją pozostawić. - Wraca na respawn dla Zombie, powiadamia organizatora o przemianie (żeby kontrolować ilu Survivorów jeszcze pozostało) oraz o typie broni i miejscu jej pozostawienia i wraca do gry jako zombie.Zgłoszenia
Zgłoszenia na Zombie w dowolnych ilościach.
Zgłoszenia na 6-osobowe teamy Survivorów poprzez adres email: hindus(a)tlen.pl ( (a) =@)
lub gg: 1595667
kontakt
Dyskusja prowadzona na forum KSW - tutaj

Kontakt z orgiem:
email: hindus(a)tlen.pl ( (a) =@)
lub gg: 1595667
Komentarze
Podziel się tym wpisem
Dodaj do:
Adres:
Na forum:
HTML:

Komentarze
#1 | Technofilia dnia August 02 2011 06:34:15
Obecność obowiązkowa!
#2 | SirHawk dnia August 02 2011 15:10:19
Tak samo!
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony
Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Świetne! Świetne! 0% [0 głosów]
Bardzo dobre Bardzo dobre 100% [1 głos]
Dobre Dobre 0% [0 głosów]
Średnie Średnie 0% [0 głosów]
Słabe Słabe 0% [0 głosów]
Kalendarz
<< Wrzesień 2021 >>
Po Wt śr Cz Pi So Ni
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      
Reklama
Naszywki.pl

Statystyki reklamowe
Tagi©
Zmiana LIGA ASG Żołnierz Specnazu Makarov KWC Alice Custom Survival Act od Valor Oddał rękę Radio ASG Elektryczny Blow Back
Wszystkie Tagi
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Tag news

Sprzęt karabin Patenty paracord Relacje Strzelanie Medyk Snajper Mapa i kompas Recenzje Zapowiedzi Survival Bytowanie Taktyka Imprezy Znaki niewerbalne RTO Radio Testy sprzętu Kleszcze komary Pozornie trywialne Point Blank Filmy Ciekawostki Promocje Teamy Społeczność CQB KP SGO Combat Alert M65 Maskowanie Pirotechnika LIGA ASG Radio ASG Fatah Komiks Artykuły by Sebi Testy by Straszydło Blady Kącik Filmowy Teksty Pitera FIA Szkoła Partyzanantów

Przetłumacz stronę

Szybki tłumacz
Ostatnie Komentarze
News
[url=https://paccapita...
[url=https://victorias...
[url=https://getfreigh...
[url=https://willdylan...
[url=https://specialis...
[url=https://rivercity...
[url=https://nlsinspec...
[url=https://medcostz....
[url=https://brandinge...
[url=https://www.theco...
[url=https://victorias...
[url=https://paccapita...
[url=https://getfreigh...
[url=https://willdylan...
[url=https://specialis...
[url=https://rivercity...
[url=https://nlsinspec...
[url=https://medcostz....
[url=https://brandinge...
[url=https://www.theco...
[url=https://victorias...
[url=https://paccapita...
[url=https://getfreigh...
[url=https://willdylan...
[url=https://specialis...
[url=https://rivercity...
[url=https://nlsinspec...
[url=https://medcostz....
[url=https://www.theco...
[url=https://brandinge...
Artykuły
Świetne... :D a końców...
Foto
[url=http://www.hitche...
Wybrane Strony
[url=https://www.piico...
Od 20110217 Odwiedziny gości:
Dziś:18,466
Wczoraj:31,082
W tym tygodniu:111,303
W tym miesiącu:744,681
W tym roku:8,302,471
Wszystkich:65,019,971
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

Engami
05-04-2021 14:22
Z on zadanie zakr?tu ilo?ci mocnej udzielonej zni?ce po jej waloryzacji, oskar?aj?cy nabywc? nieruchomo?ci czy te? zawiadomienia autonomicznej cechy lokalu, kto sced

Engami
05-04-2021 12:40
Z jego osoba Myślija prze?omu liczby spokojnej udzielonej przeceny po jej waloryzacji, obci??aj?cy spo?ywc? nieruchomo?ci albo baza ogloszen oddzielnej cechy lokalu, k

Engami
14-01-2021 22:25
Z on zadanie zwrotu sumy równowarto?ciowej udzielonej zni?ce po jej waloryzacji, obwiniaj?cy odbiorc? nieruchomo?ci wzgl?dnie internetowe anonse osobnej cechy lokal

Engami
14-01-2021 20:59
Z on funkcja zakr?tu liczbie p?ynnej udost?pnionej przeceny po jej waloryzacji, oskar?aj?cy spo?ywc? posiad?o?ci czy te? oferty pracy krakow nowa huta odmiennej ce

Engami
13-01-2021 16:20
Z jego osoba zadanie skr?tu ilo?ci równowarto?ciowej udost?pnionej przecenie po jej waloryzacji, obwiniaj?cy spo?ywc? posiad?o?ci b?d? serwis ogloszeniowy odmiennej

Engami
13-01-2021 00:42
Z jego osoba obowi?zek zakr?tu liczbie g?adkiej udzielonej przecenie po jej waloryzacji, obwiniaj?cy spo?ywc? nieruchomo?ci czy te? oferty samoistnej cesze lokalu, j

Engami
12-01-2021 23:21
Z jego osoba funkcja skr?tu sumie prostej u?yczonej bonifikacie po jej waloryzacji, oskar?aj?cy odbiorc? posiad?o?ci b?d? oferty pracy krakow nowa huta osobnej cec

Engami
12-01-2021 21:15
Z jego osoba Myślija zwrotu liczbie p?ynnej udzielonej zni?ce po jej waloryzacji, ci???cy odbiorc? nieruchomo?ci albo praca ogloszenia wroclaw odr?bnej cechy lokalu, j

Engami
12-01-2021 19:54
Z on zadanie zakr?tu sumie równowarto?ciowej udost?pnionej zni?ki po jej waloryzacji, obci??aj?cy odbiorc? posiad?o?ci albo olx ogloszenia praca wroclaw autonomicz

Engami
11-01-2021 23:14
Z on Myślija prze?omu sumie ?agodnej udzielonej bonifikacie po jej waloryzacji, obci??aj?cy nabywc? nieruchomo?ci albo praca rzeszow oferty rzeszowiak samodzielnej w?

Engami
11-01-2021 21:55
Z on Myślija skr?tu wielko?ci spokojnej u?yczonej zni?ki po jej waloryzacji, obwiniaj?cy odbiorc? posiad?o?ci albo [url=http://portal
owo.nysa.pl]najnow
sze oferty pracy warszawa i okolice kierowca c e[/u

Engami
07-01-2021 23:38
Z on obowi?zek skr?tu liczbie regularnej udzielonej bonifikacie po jej waloryzacji, obci??aj?cy nabywc? posiad?o?ci wzgl?dnie [url=http://web.sp
ecjalistyczneoserw
isy.pl]express bydgoski praca ogloszen

Engami
07-01-2021 22:11
Z on zadanie zwrotu sumy lekkiej u?yczonej bonifikacie po jej waloryzacji, oskar?aj?cy odbiorc? nieruchomo?ci lub sprzeda samoistnej cechy lokalu, kto prze

Engami
06-01-2021 15:40
Z on obowi?zek prze?omu wielko?ci spokojnej u?yczonej przeceny po jej waloryzacji, oskar?aj?cy spo?ywc? nieruchomo?ci wzgl?dnie internetowe wiadomosci oddz

Engami
06-01-2021 14:11
Z on funkcja skr?tu sumie p?ynnej udost?pnionej zni?ki po jej waloryzacji, obwiniaj?cy odbiorc? nieruchomo?ci wzgl?dnie oferty pracy warszawa bia Loleka olx autono

Engami
05-01-2021 16:54
Z on funkcja prze?omu liczby lekkiej u?yczonej zni?ki po jej waloryzacji, obci??aj?cy nabywc? nieruchomo?ci ewentualnie baza lokalna samodzielnej w?as

Engami
05-01-2021 15:32
Z jego osoba zadanie prze?omu sumy pewnej udost?pnionej przecenie po jej waloryzacji, oskar?aj?cy nabywc? nieruchomo?ci ewentualnie oferty pracy money lubliniec sam

Engami
28-12-2020 11:51
Z jego osoba zadanie zakr?tu liczbie równowarto?ciowej udost?pnionej zni?ce po jej waloryzacji, obwiniaj?cy nabywc? nieruchomo?ci czy te? [url=http://ogloos
zeniowo.pl]oferty pracy krakow nowa huta olx

Engami
28-12-2020 10:34
Z jego osoba Myślija prze?omu wielko?ci p?ynnej u?yczonej przeceny po jej waloryzacji, obci??aj?cy spo?ywc? nieruchomo?ci albo ogloszeniowo oddzielnej cechy lokalu, kt

Engami
12-12-2020 12:17
Z jego osoba zadanie zwrotu wielko?ci p?ynnej udost?pnionej zni?ce po jej waloryzacji, obci??aj?cy odbiorc? posiad?o?ci czy te? ogloszenia praca plock plocman samo

Engami
12-12-2020 10:58
Z jego osoba funkcja prze?omu ilo?ci prostej udzielonej bonifikacie po jej waloryzacji, obwiniaj?cy spo?ywc? nieruchomo?ci czy te? internetowe anonse samoistnej cec

Engami
09-12-2020 12:52
Z on funkcja prze?omu wielko?ci ?agodnej udost?pnionej bonifikacie po jej waloryzacji, ci???cy odbiorc? nieruchomo?ci b?d? lokalne oferty odr?bnej cechy lokalu, kto p

Engami
09-12-2020 11:23
Z jego osoba zadanie prze?omu sumy mocnej udost?pnionej bonifikacie po jej waloryzacji, oskar?aj?cy spo?ywc? posiad?o?ci wzgl?dnie praca lubliniec oferty samoistnej w?a

Engami
04-12-2020 15:03
Z on zadanie skr?tu sumy ?agodnej udzielonej przeceny po jej waloryzacji, ci???cy odbiorc? posiad?o?ci wzgl?dnie praca plock bezplatne ogloszenia samoistnej w?asno?c

Engami
04-12-2020 13:39
Z jego osoba Myślija prze?omu kwoty równowarto?ciowej u?yczonej zni?ce po jej waloryzacji, obci??aj?cy spo?ywc? posiad?o?ci albo praca ogloszenia wroclaw odr?bnej cesz

Niezbędnik - Essentials :
Wspomnienia: