2011.11.06 SILOSY PODCZELE LIGA ASG PILOT + BONUS
Organizator: Team W?ciek?e Bobry Ko?obrzeg KOALICJA PÓ?NOC

Tak jak w temacie proponuje na rozgrywk? silosy na Podczelu pod Ko?obrzegiem. Bardzo fajny teren, jest tam kilka budynków, silosy, spora przestrze?. Tak jak widz? to ostatnio tylko Prze?mino albo B?otnica to dla wielu z was b?dzie co? innego co? po mi?dzy tymi dwoma popularnymi miejscówkami. O godz. 10.00 zaczniemy rozgrywk? a mianowicie LIGE ASG !!! a pó?niej przejdziemy do capture the flag !!! Obie rozgryfki maj? co? wspólnego ale zdecydowanie ró?ni? si? zasadami gry.
Niebawem pojawi si? mapka dojazdu.

ZASADY OGÓLNE LIGI ASG: Mecz jest rozgrywany pomi?dzy dwoma dru?ynami sk?adaj?cymi si? z 2 do 5 osób. Celem jest zdobycie flagi, za która w zale?no?ci od koloru b?d? naliczane punkty dla dru?yny. Po czterech rundach ze zmian? stron, zostanie og?oszony wynik meczu. Terenem gry powinien by? teren le?ny b?d? zbli?ony. Wy??czone s? tereny z zabudowaniami. Do przeprowadzenia meczu wybierana b?dzie lokalizacja pod wzniesieniem na którym zostanie wyznaczone miejsce dla widzów. Wymiary boiska to 50x100m. Na ?rodku rozstawione zostanie 5 flag w trzech kolorach: zielonym, niebieskim i czerwonym. Obowi?zuje system pucharowy, zasada "on limit" tj. 1-highcap lub dowoln? ilo?? real, low b?d? mid-cap'ów. Dopuszcza si? u?ywanie replik broni krótkiej, szturmowej, wsparcia [np.: M249] oraz tzw. pompki. Karabiny snajperskie i parasnajperskie powy?ej 460fps s? zabronione! Ka?dy z zawodników obowi?zkowo musi posiada? ochron? oczu!!! Kwestie sporne zostan? rozstrzygni?te przez s?dziego. S?dziowie maj? zawsze racj?. W wyj?tkowych sytuacjach s?dzia mo?e ukara? ?ó?t? lub czerwon? kartk?. Kara wi??e si? z utrat? punktów. Punkty dru?ynowe zostan? równie? odj?te w momencie wyj?cia poza teren rozgrywki.
PRZEWINIENIA : 1)?ó?ta kartka: -15 2)czerwona kartka: -25 3)wyj?cie poza teren: -5pkt
OBOWI?ZKI S?DZIEGO : S?dziowie maj? za zadanie zlicza? punkty, dba? o FAIR PLAY, rozstrzyga? spory, pilnowa? zabezpieczenia terenu gry, oznaczenia zawodników oraz ochrony osobistej graczy. S?dzia mo?e w ka?dej chwili zatrzyma? mecz, w tym momencie jest zabronione poruszanie si?/zmiana pozycji pod kar? utraty punktów/ukaranie kartk?.
ILO?? GRACZY : Ka?da z dru?yn powinna sk?ada? si? z od dwóch do pi?ciu zawodników.
TEREN Z jednej strony górka, lub inne wzniesienie daj?ce mo?liwo?? obserwacji dru?yn oczekuj?cych na swoj? kolejk?. D?ugo?? 100 kroków /?rodek placu treningowego w po?owie tej odleg?o?ci/ Szeroko?? 50 kroków.
CZAS Cztery rundy trwaj?ce do 10ciu minut.
FLAGI : 1flaga = 15pkt 2flagi = 10pkt 2flagi = 5pkt
SPOSÓB ROZSTAWIENIA FLAG : Stara? si? rozstawia? blisko ?rodka terenu, na którym zostanie rozegrany mecz Ligi ASG. Flagi maj? by? rozstawione tak aby dwie strony mia?y taki sam stopie? trudno?ci.
ZDOBYWANIE FLAG : Jedna osoba mo?e nie?? na raz jedn? flag?. Po zdobyciu musi odnie?? do innej osoby w swojej dru?ynie. Je?li pozosta?e? sam odnie? w bezpieczne miejsce, aby chroni? flag? przed ostrza?em. Do momentu zlikwidowania dru?yny przeciwnej lub przed ko?cem czasu, istnieje mo?liwo?? odbicia flag. Osoba posiadaj?ca flag? pozostawia j? w miejscu trafienia [s?dzia lub gracz musi wbi? w tym miejscu flag?].
INNE PUNKTY : Zlikwidowanie ca?ej dru?yny przeciwnej: +25pkt.
PUNKTACJA MECZOWA : Ka?da runda bez wzgl?du na ilo?? zdobytych punktów ko?czy si? wynikiem 1-1, 1-0, 0-1, 0-0. Zako?czenie meczu ko?czy si? wynikiem: 1, -1 lub 0 dla danej dru?yny [w przypadku oddania meczu walkover'em dru?yna oddaj?ca otrzymuje ujemny punkt karny do ogólnej klasyfikacji ligowej/turniejowej].
DYWIZJA: Ka?de miasto/?rodowisko ASG o ile posiada trzy dru?yny lub wi?cej, tworzy Dywizj?. Do ko?ca miesi?ca czerwca nale?y podsumowa? wyniki wszystkich dru?yn i wytypowa? Lidera Dywizji. W okresie letnim jest wskazane by Liderzy Dywizji bior?cych udzia? w rozgrywkach Ligi ASG Koalicja Pó?noc rozegra?y dwa mecze [jednego dnia lub w dowolnym terminie okresu letniego - do ko?ca miesi?ca sierpnia]. Ka?da Dywizja ma obowi?zek wyznaczy? ??cznika do publikacji bie??cych wyników na specjalnie utworzonym podforum Ligi ASG Koalicji Pó?noc.
OGRANICZENIA AMMO: Na cztery rundy przys?uguje jeden magazynek highcap bez mo?liwo?ci do?adowania [nale?y wykona? symulacj? zmiany magazynka - po wystrzeleniu nakr?conego magazynka nale?y go wyj?? nast?pnie w?o?y? i nakr?ci?] lub dowolna ilo?? magazynków real/low/mid-cap. Oprócz jednej sztuki repliki broni g?ównej istnieje mo?liwo?? zastosowania jednej sztuki repliki broni bocznej z jednym magazynkiem do 30bb.
OGRANICZENIE MOCY: Zakaz u?ywania replik powy?ej 460fps.
ZMIANY: - brak mo?liwo?ci zmiany zawodnika - istnieje mo?liwo?? zmian replik przed ka?d? rund?
TRAFIENIA: Jedno trafienie = stan WZW. Trafiony jest wy??czony na czas trwania rundy, w której zosta? trafiony, symuluje WZW do czasu zako?czenia rundy. Trafiony musi si? oznaczy? w widocznym miejscu. W nast?pnej rundzie wchodzi ponownie do rozgrywki, jego stan WZW zosta? anulowany.

Po rozgrywkach LIGI ASG przejdziemy do capture the flag !!!
Rozgrywka capture the flag rozpoczyna si? 06.11 o 11.00 osoby które b?d? mia?y ochot? si? wybra? podzielone zostan? na dwa teamy. Na granicach terenu silosów ustawimy dwie flagi oraz respy w odpowiedniej odleg?o?ci, dru?yny przeciwne b?d? mia?y za zadanie broni? swoich flag ale równie? b?d? musia?y zdobywa? flag? przeciwnika. Je?eli utrzymaj? swoj? flag? na miejscu a zrazem zdob?d? flag? przeciwnika maj? za to punkt. Je?eli zdob?dziemy flag? przeciwnika ale nie stety w tym samym czsie stracimy nasz? flag?, nie zaliczymy punktu do puki nasza flaga nie wróci na swoje miejsce lub odwrotnie z korzy?ci? dla przeciwnika. Rozgrywka przewidziana na 2h. Pó?niej co? na spontanie
Zasady :
Ograniczenia mocowe jak w MCS LT: Ograniczenia mocy replik (pomiar fps na kulkach 0,2 g przy hop-upie ustawionym na "0") W odleg?o?ciach 0-10 m niezale?nie od klasy broni (budynki, okopy, g?ste krzaki) - do 350 fps Bro? indywidualna - do 460 fps Zespo?owa bro? wsparcia - do 500 fps Bro? snajperska - do 600 fps. tylko single fire
Obowi?zuj? Real/Low/Mid-Capy w ilo?ci nieograniczonej i ilo?ci przenoszonej amunicji nieograniczonej. Je?li posiadasz tylko hi-capa mo?esz mie? tylko nale?y nakr?ci? magazynek maxymalnie wypi?? magazynek i wpi?? go ponownie. Karabiny wsparcia tylko takie jak wyst?puj? w rzeczywisto?ci mog? by? zasilane hi-capami z ilo?ci? magazynków nieograniczon? i ilo?ci przenoszonej amunicji nieograniczonej.
Trafienia : Je?li zosta?e? trafiony, g?o?no i wyra?nie krzyknij: "trafiony" za?ó? czerwon? chust? .
UWAGA! * Pami?taj o zak?adaniu czerwonej chusty. * Je?li wkraczasz do bezpiecznej strefy, czyli respawnu, zawsze miej na sobie czerwon? chust?.
Mówienie po trafieniu : Po tym, jak zostaniesz trafiony, nie mo?esz u?ywa? radia ani rozmawia?. Jedyne, co mo?esz robi? do krzycze? dosta?em, , giniesz i wracasz do respawnu.
UWAGA! * Po trafieniu mo?esz jedynie krzycze?: "trafiony"
Liczba uzdrowie?: Nie obowi?zuje po trafieniu od razu do respa !!! Czerwone Chusty we w?asnym zakresie !!!
Punkty respawnu zostan? oznaczone po odprawie z respa b?dzie mo?na wychodzi? o pe?nych kwadransach (15 min) np. 9.15 9.30 9.45 itd
|